فلز کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

فلز: کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی طرح ترافیک تازه اجرایی نمی‌شود/ تخلفات رانندگان پیامکی اعلام می‌شود ، پلیس

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد طرح ترافیک پیشنهادی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این طرح اجرایی نخواهد شد چون منفعتی جهت مردم و س

    طرح ترافیک تازه اجرایی نمی‌شود/ تخلفات رانندگان پیامکی اعلام می‌شود ، پلیس

    پلیس: طرح ترافیک تازه اجرایی نمی شود/ تخلفات رانندگان پیامکی اعلام می شود

    عبارات مهم : ماشین

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد طرح ترافیک پیشنهادی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این طرح اجرایی نخواهد شد چون منفعتی جهت مردم و سلامت مردم نخواهد داشت.معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد طرح ترافیک پیشنهادی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این طرح اجرایی نخواهد شد چون منفعتی جهت مردم و سلامت مردم نخواهد داشت.

    به گزارش ایسنا، سرهنگ عین الله جهانی در یک برنامه تلویزیونی افزود: طرح ترافیک در پایتخت کشور عزیزمان ایران سابقه بیش از 30 سال دارد و نشانه از این طرح این بوده که محدوده مرکزی شهر را به لحاظ ترافیک و آلودگی هوا کنترل کنیم. در طرح اخیر اینگونه گفته شده است که همه خودروها بتوانند وارد طرح شوند و ساعات متفاوت جرایم تفاوت کند، پلیس راهنمایی رانندگی اعتقاد است که باید در اینگونه طرح ها به صورت کارشناسی بررسی شود بنابراین با این طرح نمی توان پاسخگوی مردم ساکن در مرکز شهر شد و این طرح به غیر از بحث درآمدی به هیچ وجه طرح مثبتی نخواهد بود بلکه آلودگی را نیز زیاد کردن خواهد داد. این طرح اجرایی نخواهد شد چون منفعتی جهت مردم و سلامت مردم نخواهد داشت.

    طرح ترافیک تازه اجرایی نمی‌شود/ تخلفات رانندگان پیامکی اعلام می‌شود ، پلیس

    وی راجع به نحوه دریافت اطلاعات جریمه ماشین جریمه ها گفت: بخش از جریمه ها از طریق دوربین اعمال می شود که از طریق پیامک جهت صاحبان ماشین پیامک می شود. توصیه می شود جهت اطلاع دقیق از جرایم رانندگی شماره گوشی را ارائه دهند تا در سیستم راهنمایی و رانندگی ثبت شود. VIN کارت ماشین را نیز می توان به 1102020 پیامک کرد تا میزان جرائم از طریق پیامک ارسال شود.

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: متخلف هنگامی که وارد محدوده طرح ترافیک می شود باید بداند که اعمال قانون می شود و علاوه بر اینکه جهت زوج و فرد جریمه می شوند دوربین ها، معاینه فنی را نیز کنترل می کنند.

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد طرح ترافیک پیشنهادی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این طرح اجرایی نخواهد شد چون منفعتی جهت مردم و س

    وی افزود: تخلفات در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت رانندگان پیامک می شود و کسانی که بی اطلاع هستند حتما نقص در ارائه شماره تلفن دارند.

    سرهنگ جهانی گفت: اتاق، موتور، شاسی و رنگ از ارکان وسیله نقلیه است جهت عوض کردن در این ارکان باید مجوز راهنمایی و رانندگی دریافت کنند چون با تعویض موتور ماشین شماره موتور نیز عوض کردن می کند بعد تغییرات باید ثبت شود. همه اطلاعات در این رابطه در سایت راهور 120 موجود است که جهت راهنمایی زیاد مراجعه کنند.

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا راجع به شورای حل اختلاف نیز گفت: مرجعی که دستور توقیف را صادر می کند باید به مراجعه کننده اطلاعات مورد نیاز را بدهد تا برطرف توقیف انجام شود و در سیستم ثبت شود تا بتواند وسیله خود را تحویل بگیرد.

    طرح ترافیک تازه اجرایی نمی‌شود/ تخلفات رانندگان پیامکی اعلام می‌شود ، پلیس

    وی افزود: کسی که از نمایندگی ماشین را تحویل می گیرد پلاک را تحویل می دهند بعضی مواقع جوان ترها تعجیل در گرفتن خودروی بدون پلاک دارند که اگر این کار صورت گیرد ماشین توقیف خواهد شد.

    جهانی راجع به تحویل پلاک ماشین در مراکز شماره گذاری گفت: وقت تحویل و تعویض پلاک ماشین در مراکز به کمتر از یک ساعت کم کردن یافته هست. یکی از پرسشها احراز سکونت مالک ماشین است که جهت آن مدارکی از جمله مدارک منزل و محل سکونت مورد نیاز است.

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد طرح ترافیک پیشنهادی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این طرح اجرایی نخواهد شد چون منفعتی جهت مردم و س

    سرهنگ جهانی راجع به جرایم منجر به توقیف ماشین گفت: توقیف با توقف متفاوت هست. یکی از موارد توقیف ماشین دستور مراجع قضایی هست. دوم خودروهایی که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند نیز از موارد توقیف هست. همچنین نداشتن بیمه نامه ماشین نیز از موارد توقیف ماشین هست. عدم خلاف هنگامی که است که کل جریمه ها پرداخت شده است باشد ولی جهت تدریجی پرداخت کردن می توان در هنگام پرداخت جریمه گزینه تدریجی پرداخت کردن جریمه را گزینش کنند که بعد از پرداخت کامل جرائم عدم خلاف صادر خواهد شد.

    سرهنگ جهانی تاکید کرد براساس مصوبه مجلس با گذشت 60 روز از وقت صدور برگه جریمه مبلغ جریمه دو برابر می شود.

    طرح ترافیک تازه اجرایی نمی‌شود/ تخلفات رانندگان پیامکی اعلام می‌شود ، پلیس

    وی راجع به توقف خودروهای آلاینده گفت: همکاران ما به خصوص در کلانشهر ها در مواجهه با خودروهای آلاینده این خودروها را متوقف می کنیم تا با مراجعه به مراکز معاینه فنی برطرف آلایندگی شود. 79 هزار مینی بوس فرسوده در کشور داریم که 72 درصد بالای 15 سال عمر دارند و اتوبوس های شهری 59 درصد و سواری های کار 58 درصد فرسوده هستند. پلیس به عنوان حلقه آخر باید از حرکت این خودروها جلوگیری کند و این خودروها را متوقف و از گردونه ترافیک خارج کند، آمار عملکرد بالای تخلفات نیز زیاد در زمینه آلایندگی و معاینه فنی است.

    سرهنگ جهانی در ادامه گفت: کنترل نامحسوس همچنان در حال اجراست. کسانی که سرعت و سبقت غیر مجاز و یا ثبت در دوربین داشته باشند قطعا متوقف و روانه پارکینگ خواهند شد. بیرون از شهر اگر مشکلی در راه ها و بزرگراه ها باشد و سهمی در تصادف داشته باشند حتما پلیس سهم مراکز راهداری و بزرگراه ای را مشخص کرده و پیگیری خواهد کرد.

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه افزود: اتوبوس ها اجازه تردد و ورود در خط سوم و خط سبقت را ندارند. خیلی از رانندگان سواری از این عنوان اطلاع ندارند بنابراین خواسته می شود که رانندگان سواری حتما به رانندگان اتوبوس اجازه ورود به خط یک یا دو را بدهند تا از بروز اتفاق جلوگیری شود.

    وی راجع به مستقر شدن پلیس در نقاط کور گفت: پلیس در نقاطی که اتفاق خیز تر است مستقر می شود و اینکه کمین می کند صحیح نیست.

    سرهنگ جهانی راجع به کمربند نیز گفت: رانندگان و مسافران در بزرگراه باید حتما کمربند ببندند تا جریمه نشوند. بعضی مواقع رانندگانی در پلاک ماشین دستکاری می کنند و پلاک رامخدوش می کنند که ممکن است به علت ناخوانا بودن و نوشتن اشتباهی از سوی پلیس افراد بی گناه جریمه شوند.

    سرهنگ جهانی در ادامه پرسشها چراغ های راهنمایی و رانندگی گفت: راه اندازی این چراغ ها به عهده شهرداری است و پلیس فقط نقش مدیریت بر چراغ ها را به عهده دارند.

    وی افزود: دوربین ها قبلا امکان ثبت تخلفات موتورسیکلت ها را نداشتند که به تازگی این کار انجام می شود بنابراین هر تغییری در دوربین های راهنمایی رانندگی باید با پلیس هماهنگ باشد.

    جهانی راجع به پارکینگ ها و محل توقف های ویلچر سواران گفت: تابلوهایی راه اندازی شده است جهت تردد و ایستادن ویلچرسواران و معلولان که در این راستا افرادی که در این مکان ها توقف کنند حتما جریمه خواهند شد. افراد ویلچر سوار و معلولان از این بعد به عنوان عابر پیاده در نظر گرفته می شوند.

    واژه های کلیدی: ماشین | ترافیک | راهنمایی | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار