فلز کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

فلز: کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی توتال‌مي‌ماند بويینگ مي‌رود‌؟

    معاون سابق شرکت هواپیمایی: «اگر فرض کنیم که کارها آمریکا نهایتا به لغو برجام منجر شود، طبعا می تواند باعث شود گشایش های حاصل از برجام به نقطه قبلی برگردد و اجاز

    توتال‌مي‌ماند بويینگ مي‌رود‌؟

    توتال مي ماند بويینگ مي رود ؟

    عبارات مهم : ایران

    معاون سابق شرکت هواپیمایی: «اگر فرض کنیم که کارها آمریکا نهایتا به لغو برجام منجر شود، طبعا می تواند باعث شود گشایش های حاصل از برجام به نقطه قبلی برگردد و اجازه عملیاتی شدن قراردادها داده نشود ولی جهت تشخیص این عنوان باید به محتوای قراردادها دسترسی داشت ولي با توجه به محرمانه بودن این قراردادها نمی توان گفت درصورتی که یکی از طرفین از اجرای تعهدات خود سر باز بزند، طرف برابر چه اقداماتی را می تواند در دستور کار قرار دهد. بااهمیت ترین تأثیر منفی کارها اخیر آمریکا می تواند بر فاینانسرهایی باشد که شرایط خرید هواپیما با کمک فاینانس ها را فراهم می کردند.

    توتال‌مي‌ماند بويینگ مي‌رود‌؟

    درصورتی که فاینانسرها تحت تأثیر کارها آمریکا از ارائه فاینانس به کشور عزیزمان ایران خودداری کنند نیز می توان با درنظرگرفتن ردیف بودجه عمومی جهت نوسازی حمل ونقل هوایی یا استفاده از ذخیره ارزی نسبت به خرید نقدی هواپیما اقدام کرد. با این حساب احتمالا عنوان خرید هواپیما از شرکت ایرباس چندان تحت تأثیر این کارها قرار نمی گیرد و قضیه این شرکت با بحث شرکت بويینگ کاملا متفاوت هست. خرید هواپیما یک برنامه استراتژیک است و شرکت های هواپیمایی بدون نظر دولت ها نمی توانند هواپیما بفروشند. معاملات هواپیماهای نو نیز از طریق شرکت های هواپیمایی مثل بويینگ و ایرباس معمولا با اعمال نظر دولت ها همراه است و این شرکت ها تابع مقررات دولت خود هستند بنابراین در چنین شرایطی شانس بويینگ جهت همکاری با کشور عزیزمان ایران کمتر خواهد بود».

    جمعه شب بود که دونالد ترامپ، مدیر جمهور ایالات متحده بعد از چند روز انتظار و گمانه زنی رسانه های متفاوت در برابر دوربین های تلویزیونی حاضر شد و از استراتژی تازه خود در قبال کشور عزیزمان ایران سخن گفت. سخنانی که اگرچه بسیار پرخاشگرانه و دور از ادب بود ولی فاصله ای بسیار زیاد با شایعات متفاوت راجع به فشارهای احتمالی بر کشور عزیزمان ایران داشت. ترامپ تصمیم گیری راجع به برجام را به کنگره آمریکا واگذار کرد و مدعی شد تحریم هایی تازه علیه کشور عزیزمان ایران اعمال خواهد کرد. در شرایطی که بعد از صحبت ترامپ بازار ارز روز آرامی را سپری کرد، «شرق» تأثیر احتمالی کارها تازه آمریکا بر قراردادهای اقتصادی بعد از برجام را بررسی می کند:

    معاون سابق شرکت هواپیمایی: «اگر فرض کنیم که کارها آمریکا نهایتا به لغو برجام منجر شود، طبعا می تواند باعث شود گشایش های حاصل از برجام به نقطه قبلی برگردد و اجاز

    توتال کشور عزیزمان ایران را ترک نمی کند

    منصور معظمی، معاون سابق وزارت نفت، اعتقاد است ترامپ در صحبت اش حرف تازه ای جهت گفتن نداشته و نمی تواند خطری جهت صنعت نفت کشور عزیزمان ایران داشته باشد. معظمی در گفت وگو با «شرق» گفت: سخنان دور از شأن و نزاکت ترامپ صرفا تکرار حرف های گذشته او بود و به نظرم مدیر جمهور روحانی به خوبی و عالمانه پاسخ او را داد. ولی آیا سخنان ترامپ تأثیری بر صنعت نفت و گاز ما خواهد داشت؟ پاسخ این سؤال احتمالا خیر است.

    آنچنان که شاهد بودیم سخنان ترامپ با موضع گیری محکم اروپا روبه رو شد و نه تنها برجام پاره نشد بلکه به نوعی انسجام بیشتری هم پیدا کرد. همچنین دیدیم که ترامپ بار تصمیم گیری دراین باره را به دوش کنگره سپرد که نشان می دهد دست او جهت اعمال فشار روی کشور عزیزمان ایران خالی هست. اگر بخواهم خیلی بدبینانه نگاه کنم ممکن است این کارها خصمانه آمریکا باعث شود بانک های خارجی در زمینه مبادلات مالی با کشور عزیزمان ایران کمی محتاطانه تر عمل کنند که آن هم تأثیر جدی بر اوضاع ما نخواهد داشت چون هم اکنون هم بانک های بزرگ خارجی دادوستدی با ما ندارند.

    به نظر وزارت نفت، بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن، تجارت و سایر ارگان های درگیر در آینده باید جدی تر از گذشته به جذب سرمایه های خارجی بپردازند و این امر به هیچ وجه نشدنی نیست چراکه ما تجربه بزرگ ترین جذب سرمایه ها را در دوران اصلاحات از اروپا داشتیم و این در حالی بود که از طرف آمریکا تحریم بودیم. ضمنا این بیانات ترامپ احتمالا باعث خواهد شد اروپایی ها در اجرای برجام جدی تر شوند و وقت های اقتصادی بیشتری جهت کشور عزیزمان ایران به وجود بیاید. معظمی همچنین اضافه کرد: به نظرم شرکت هایی مانند توتال با برنامه ریزی قبلی و سنجیدن شرایط به کشور عزیزمان ایران آمده اند و مطمئنا تحت تأثیر چنین اقداماتی کشور عزیزمان ایران را ترک نخواهند کرد.

    توتال‌مي‌ماند بويینگ مي‌رود‌؟

    بانک مرکزی: قراردادهای تازه تا ژانویه

    درحالی که دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا در سخنان روز جمعه خود بر زیاد کردن فشارها بر کشور عزیزمان ایران از طریق تصویب تحریم های تازه تأکید کرد، کارشناسان بانک مرکزی در گفت وگو با «شرق» از بی تأثیربودن این تهدیدات بر روند رو به رشد قراردادهای تأمین مالی بانک های ایرانی با بانک های بین المللی خبر می دهند. به گفته بانک مرکزی تهدیدات ترامپ ارتباط چندانی با نظام بانکی کشور ندارد و به همین علت نیازی به تصویر العمل این بانک نیز وجود نخواهد داشت.

    معاون سابق شرکت هواپیمایی: «اگر فرض کنیم که کارها آمریکا نهایتا به لغو برجام منجر شود، طبعا می تواند باعث شود گشایش های حاصل از برجام به نقطه قبلی برگردد و اجاز

    به گفته یک منبع آگاه در بانک مرکزی تحریم های آمریکا مسئله تازه ای نیست و تفاوت عمده این تهدیدات با تحریم های گذشته منزوی بودن ایالات متحده در برنامه ریزی و اجرای آنهاست که عملا این تحریم ها را بی اثر خواهد کرد. به گفته این کارشناس بانک مرکزی درصورتی که آمریکا تصمیم بگیرد شرکت ها یا بانک های طرف قرارداد با کشور عزیزمان ایران را مجازات کند، مطمئنا با مقاومت و مخالفت جدی اروپا روبه رو خواهد شد و تأثیری بر روند جذب سرمایه های خارجی یا قراردادهای فی مابین نخواهد داشت. برنامه ها، جلسات و مشورت های برنامه ریزی شده است این بانک با طرف های قرارداد خارجی نیز همچنان طبق برنامه گذشته پیش می رود و از بانک مرکزی خبر می رسد که تا دی ماه امسال خبرهای خوبی در عرصه بانکداری و انعقاد قراردادهای تازه در راه است که می تواند تا حدود زیادی نگرانی های فعالان اقتصادی راجع به تهدیدات مدیر جمهور آمریکا را خنثی کند.

    پاپس کشیدن فاینانسرها تنها تأثیر گفته های ترامپ

    علیرضا منظری، معاون سابق شرکت هواپیمایی، نیز اعتقاد است سخنان ترامپ تا هنگامی که در حد حرف باقی بماند و باعث ازهم پاشیدن برجام نشود، تأثیری جدی بر صنعت هواپیمایی کشور نخواهد داشت. او راجع به تأثیر بیانات ترامپ بر نوسازی ناوگان حمل ونقل هوایی کشور عزیزمان ایران به «شرق» گفت: تا قبل از آنکه برجام منعقد شود، بحث انعقاد قراردادهای تازه ناوگان هوایی امکان پذیر نبود و نمی توانستیم جهت ناوگان هوایی خود از شرکت های بزرگ مثل بويینگ و ایرباس هواپیما خریداری کنیم ولی برجام این امکان را ایجاد کرد که جهت نوسازی ناوگان هوایی مذاکره و قراردادهایی نیز منعقد شود. درحال حاضر جهت آینده نگری تأثیر بیانات ترامپ باید ببینیم که آیا این کارها منجر به آخر عمر برجام خواهد شد یا برجام پابرجا خواهد ماند. اگر فرض کنیم که کارها آمریکا نهایتا به لغو برجام منجر شود، طبعا می تواند باعث شود گشایش های حاصل از برجام به نقطه قبلی برگردد و اجازه عملیاتی شدن قراردادها داده نشود ولی جهت تشخیص این عنوان باید به محتوای قراردادها دسترسی داشت و اینکه چه شروطی در این قراردادها جهت ادامه همکاری آینده نگری شده است است.

    توتال‌مي‌ماند بويینگ مي‌رود‌؟

    اما با توجه به محرمانه بودن این قراردادها نمی توان اظهارنظر کرد که درصورتی که یکی از طرفین از اجرای تعهدات خود سر باز بزند، طرف برابر چه اقداماتی را می تواند در دستور کار قرار دهد. بااهمیت ترین تأثیر منفی کارها اخیر آمریکا می تواند بر فاینانسرهایی باشد که شرایط خرید هواپیما با کمک فاینانس ها را فراهم می کردند. درصورتی که فاینانسرها تحت تأثیر کارها آمریکا از ارائه فاینانس به کشور عزیزمان ایران خودداری کنند نیز می توان با درنظرگرفتن ردیف بودجه عمومی جهت نوسازی حمل ونقل هوایی یا استفاده از ذخیره ارزی نسبت به خرید نقدی هواپیما اقدام کرد. با این حساب احتمالا عنوان خرید هواپیما از شرکت ایرباس چندان تحت تأثیر این کارها قرار نمی گیرد و قضیه این شرکت با بحث شرکت بويینگ کاملا متفاوت است.

    خرید هواپیما یک برنامه استراتژیک است و شرکت های هواپیمایی بدون نظر دولت ها نمی توانند هواپیما بفروشند. معاملات هواپیماهای نو نیز از طریق شرکت های هواپیمایی مثل بويینگ و ایرباس معمولا با اعمال نظر دولت ها همراه است و این شرکت ها تابع مقررات دولت خود هستند بنابراین در چنین شرایطی شانس بويینگ جهت همکاری با کشور عزیزمان ایران کمتر خواهد بود.

    اخبار اقتصادی – شرق

    واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | ایرانی | هواپیما | هواپیما | دونالد ترامپ | تهدیدات ترامپ | شرکت هواپیمایی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار