فلز کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

فلز: کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری عجیب‌ترین و جالبترین فستیوال‌های دنیا

    تا حالا دلتان خواسته به دیگران گل پرتاب کنید یا در باتلاق شنا کنید؟ هزاران نفر از سراسر دنیا جهت شرکت در چنین فستیوال‌هایی سفر می‌کنند و تجربه فراموش نشدنی جهت

    عجیب‌ترین و جالبترین فستیوال‌های دنیا

    عجیب ترین و جالبترین فستیوال های دنیا

    عبارات مهم : ممنوع

    تا حالا دلتان خواسته به دیگران گل پرتاب کنید یا در باتلاق شنا کنید؟ هزاران نفر از سراسر دنیا جهت شرکت در چنین فستیوال هایی سفر می کنند و تجربه فراموش نشدنی جهت خود رقم می زنند.

    به گزارش برترین ها، تا حالا دلتان خواسته به دیگران گل پرتاب کنید یا در باتلاق شنا کنید؟ هزاران نفر از سراسر دنیا جهت شرکت در چنین فستیوال هایی سفر می کنند و تجربه فراموش نشدنی جهت خود رقم می زنند. اگرچه ما در عصر جهانی شدن زندگی می کنیم، ولی مراسم و سنت های عجیب و شگفت انگیزی در سراسر دنیا وجود دارد. دنیا پر از فستیوال های عجیب است که باور نمی کنید واقعی باشند. در اینجا با بعضی از آن ها آشنا می شوید.

    تایپوسام (thaipusam)، جشنواره پیرسینگ
    افراطی ترین و احمقانه ترین فستیوالی که تا به حال دیده اید، هر سال زمستان در مالزی و سنگاپور برگزار می شود. هندو ها تمام بدنشان را سوراخ می کنند و قلاب های تیزی را در کمرشان فرو می کنند. سپس با وزنه هایی که به بدنشان وصل می کنند ۱۰ ساعت راه می روند. این مراسم جهت نمایش از خود گذشتگی مردم مذهبی و پاک شدن گناهانشان هست. شاید غیرواقعی به نظر برسد، ولی بیش از یک میلیون نفر در این نمایش مذهبی باورنکردنی شرکت می کنند.

    عجیب‌ترین و جالبترین فستیوال‌های دنیا

    ال کولاچو (el colacho): فستیوال پرش از روی نوزادان، اسپانیا
    این فستیوال یک مناسبت تماشایی جهت مردم محلی و گردشگران هست. در ال کولاچو مردان با پوشیدن لباس های زرد و قرمز و ماسک خود را به شکل شیطان درآورده، در دِه می دوند و به مردم فحش می دهند و هرکسی سر راهشان باشد می زنند. سپس با صدای طبل بخش دوم فستیوال شروع می شود: شیطان ها از روی نوزادان یک ساله می پرند. این مراسم جهت حفاظت از فرزند ها از بدشانسی و از همه مهمتر دور نگه داشتن آن ها از گناهان انجام می شود. هرچند این مراسم خطرناک به نظر می رسد، ولی نباید دلواپس کودکان باشید: بیش از ۴۰۰ سال است که این کار به وسیله افراد حرفه ای اجاره می شود و تا به حال هیچ کودکی آسیب ندیده است.

    تا حالا دلتان خواسته به دیگران گل پرتاب کنید یا در باتلاق شنا کنید؟ هزاران نفر از سراسر دنیا جهت شرکت در چنین فستیوال‌هایی سفر می‌کنند و تجربه فراموش نشدنی جهت

    فستیوال گل بازی، کره جنوبی
    فستیوال گل بازی بوریونگ بسیار شاد و سرگرم کننده هست. در جولای هر سال می توانید از انواع سرگرمی در ساحل دریای زرد که پر از گل است لذت ببرید. گل بازی، حمام و ماساژ گل و حتی ماراتن با موانع گلی همراه با موسیقی افراد زیادی را از سراسر دنیا به بوریونگ در کره جنوبی می کشاند.

    فستیوال بوفه میمون ها، تایلند
    حالا که فرزند ها بی گناه شدند و بزرگتر ها خوشحال، وقتش رسیده کمی هم به حیات وحش توجه کنیم. هر سال نوامبر، هزاران میمون در این جشنواره باشکوه شرکت می کنند و از بیش از ۴۰۰۰ کیلوگرم غذای تایلندی که برایشان آماده شده است لذت می برند. تایلندی ها جهت قدردانی از میمون ها این فستیوال را برگزار می کنند که معتقدند برایشان خوش شانسی می آورند. شهر میمون ها در تایلند گردشگران زیادری را جذب می کند و با همه میمون ها به خوبی واکنش‌ها می شود.

    عجیب‌ترین و جالبترین فستیوال‌های دنیا

    فستیوال توماتینا، اسپانیا
    هر سال در شهر کوچک بونول در اسپانیا بزرگترین نبرد خوراکی دنیا برگزار می شود. گوجه ها با کامیون های بزرگ آورده شده است و در عرض یک ساعت خیابان های بونول با گوجه له شده است پوشیده می شود. قوانین این مبارزه راحت است: قبل از پرتاب گوجه را له کنید، هیچ وسیله ای که باعث تصادف شود با خود نیاورید، کفش و لباس کهنه بپوشید و به دیگران احترام بگذارید.

    روز یخ زدن مو، کانادا
    وسط تابستان هم که باشید، با دیدن این تصویرهای سردتان می شود. ولی تصور کنید چقدر این مسابقه می تواند جالب باشد. هر سال در ماه فوریه، می توانید به استخر های گرم کانادا بروید و حتی پول در بیاورید! قوانین راحت هستند: باید مو داشته باشید، در دمای ۶- درجه سانتیگراد بیرون بروید و کمی صبور باشید. باید به چشمه های آبگرم بروید، موهایتان را خیس کنید و سپس سرتان را بیرون بیاورید و صبر کنید. بقیه کار ها را هوای سرد بیرون انجام خواهد داد. بعد که موهایتان یخ زد از خودتان تصویر بگیرید. عالی ترین تصویر برنده خواهد شد.

    تا حالا دلتان خواسته به دیگران گل پرتاب کنید یا در باتلاق شنا کنید؟ هزاران نفر از سراسر دنیا جهت شرکت در چنین فستیوال‌هایی سفر می‌کنند و تجربه فراموش نشدنی جهت

    شب تربچه، مکزیک
    در ۲۳ دسامبر هر سال، شهر مکزیکی اوآخاکا (oaxaca) عجیب ترین جو کریسمس را با کمک تربچه تجربه می کند. مردم محلی تربچه ها را به شکل شخصیت های متفاوت درمی آورند و نمایش می دهند. البته عنوان مهم کریسمس هست، ولی بازیگران و صورت های معروف تخیل خود را محدود نمی کنند و صحنه های متنوعی خلق می کنند.

    روز سکوت، بالی
    سال نو در بالی با بقیه جا ها تفاوت دارد. علی رغم زیاد کشور ها که مراسم خوش حالی و مهمانی برگزار می شود، مردم بالی سال تازه را با آرامش و سکوت شروع می کنند. در روز سکوت همه ساکنان جزیره چند قانون را باید رعایت کنند: آتش ممنوع، سفر ممنوع، سرگرمی ممنوع، فعالیت ممنوع. همچنین به مدت ۲۴ ساعت رفت و آمد تعطیل و برق قطع می شود (به جز خدمات اورژانس) تا افراد بتوانند در آرامش به خود و زندگیشان فکر کنند.

    عجیب‌ترین و جالبترین فستیوال‌های دنیا

    مسابقه غواصی در باتلاق، انگلستان
    مسابقات قهرمانی جهانی غواصی در باتلاق یکی از عجیب ترین مسابقاتی است که تا به حال دیده اید. آگوست هر سال، مردم محلی و بازدیدکنندگان شجاع به میل خود در باتلاق غواصی و جهت کسب عنوان قهرمانی مسابقه می کنند. اگر چیز های زیادی در زندگی تجربه کردید و فکر می کنید هیچ چیز دیگر شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد، سری به اینجا بزنید.

    فستیوال پیکاچو، ژاپن
    پیکاچو همه رکوردهای محبوبیت را شکسته هست. بیش از هزار نفر با لباس پیکاچو در خیابان های یوکوهاما در ژاپن رژه می روند.

    نبرد پرتقال، ایتالیا
    فستیوال دیگری که ارزش دیدن دارد، نبرد با پرتقال در ایتالیا هست. در این فستیوال شهر ایوریا (Ivrea) به میدان جنگ با پرتقال با حضور ۹ تیم تبدیل می شود. هر تیم فرمانده، لباس مخصوص و مقداری پرتقال جهت پرتاب به حریف دارد. داوران در آخر سومین روز تیم برنده را اعلام می کنند. هرچند این فستیوال سرگرم کننده به نظر می رسد، ولی بسیار خطرناک هست، چون پرتقال ها آسیب زیادی به بار می آوردند. شرکت در این مسابقه بدون کلاه ایمنی مجاز نیست. بازدیدکنندگان هم می توانند از دور این مبارزه را تماشا کنند.

    جشنواره وایکینگ ها، ایسلند
    هر سال شهر کوچکی در ایسلند میزبان یک مناسبت تاریخی بزرگ می شود. بازدیدکنندگان به مدت ۵ روز می توانند به گذشته سفر کنند و زندگی وایکینگ ها را از نزدیک ببینند. می توانید ظورف سنتی وایکینگ ها را از بازار بخرید و در کارگاه های صنایع دستی و جنگی وایکینگ ها شرکت کنید و غذای محلی بخورید. هیجان انگیزترین بخش فستیوال شب هاست که مشمول بر مبارزه های ساختگی، رقص و مهمانی در رستوران های بزرگ می شود. اگرچه مبارزه به وسیله افراد حرفه ای انجام می شود ولی به شدت توصیه می شود از جنگجویان دور بمانید، چون خطرناک و ترسناک است.

    واژه های کلیدی: ممنوع | میمون | مسابقه | پرتقال | مسابقه | پرتقال | فستیوال | فستیوال گل | فعالیت ممنوع

    عجیب‌ترین و جالبترین فستیوال‌های دنیا

    عجیب‌ترین و جالبترین فستیوال‌های دنیا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار