فلز کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

فلز: کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار پزشکی سند + وزیر بهداشت «گز اصفهان» و «سوهان قم» را ممنوع التصویر کرد!

    وزیر بهداشت در اقدامی بی‌سابقه تبلیغات دسته عظیمی از خوراکی‌ها را ممنوع اعلام کرد. این در حالی است که اغلب این کالاها تولیدات صد در صد ایرانی هستند و در سال تول

    سند + وزیر بهداشت «گز اصفهان» و «سوهان قم» را ممنوع التصویر کرد!

    وزیر بهداشت «گز اصفهان» و «سوهان قم» را ممنوع التصویر کرد!+سند

    عبارات مهم : تبلیغ

    وزیر بهداشت در اقدامی بی سابقه تبلیغات دسته عظیمی از خوراکی ها را ممنوع اعلام کرد. این در حالی است که اغلب این کالاها تولیدات صد در صد ایرانی هستند و در سال تولید ملی این کار می تواند ضربه بزرگی به صنعت داخلی وارد کند.

    وزیر بهداشت در نامه ای به وزارت ارشاد دستور اعمال ممنوعیت تبلیغات کالاهای آسیب رسان به سلامت را صادر کرده هست. در این نامه همچنین فهرستی از این کالاها به چشم می خورد. در ابتدا شاید از خود بپرسید این که خوب است و چه اشکالی دارد؟ حتما باید از تبلیغ کالاهای آسیب رسان جهت سلامت جلوگیری شود. ولی اگر لیست ارسالی وزارت بهداشت را با دقت بررسی کنید خواهید دید تمام آنچیزی که مورد مصرف روزانه مردم است در لیست قرار گرفته. تمام محصولاتی که در لیست کالاهای آسیب رسان است تولید داخل است و همگی آنها تایید استاندارد و مجوز شرکت غذا و دارو را کسب کرده اند.

    سیب سلامت هم دارند و ممنوع التصویرند

    سند + وزیر بهداشت «گز اصفهان» و «سوهان قم» را ممنوع التصویر کرد!

    بر اساس اعلام وزارت بهداشت؛ نشان شرکت غذا و دارو به معنای دریافت پروانه تولید بر اساس ضوابط بوده ولی نشان سیب سلامت به آن معناست که فرآورده موردنظر، علاوه بر پروانه ساخت موفق به اخذ گواهینامه سلامت و ایمنی نیز شده است است.

    آنچه تصور می شود این است که حداقل کالاهایی که موفق به دریافت سیب سلامت شده است اند با سلامت منافاتی ندارند؛ ولی وزارت بهداشت در همین ابلاغیه تازه کالاهایی را که بعضا سیب سلامت دریافت کرده اند را نیز ممنوع التصویر کرده است.

    وزیر بهداشت در اقدامی بی‌سابقه تبلیغات دسته عظیمی از خوراکی‌ها را ممنوع اعلام کرد. این در حالی است که اغلب این کالاها تولیدات صد در صد ایرانی هستند و در سال تول

    نمونه ای از این کالاها هم کره گیاهی است که پیش از این حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در مراسم روز جهانی غذا از انجمن کره گیاهی کشور عزیزمان ایران به علت همراهی و همگامی با سیاست های کلان نظام سلامت و وزارت بهداشت در جهت کم کردن ایزومر ترانس و اسیدهای چرب اشباع در کره گیاهی و رساندن آنها به میزان استاندارد جهانی تقدیر کرده بود ولی در لیستی که هم اکنون انتشار یافته این محصولات هم جزو ممنوع التصویر هستند.

    افزایش مالیات جهت کم کردن دسترسی مردم !

    چندی قبل ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص ضرورت زیاد کردن مالیات بر کالاهای آسیب رسان، گفت: اخذ عوارض و مالیات از کالاهای آسیب رسان به دو علت انجام می شود. اول اینکه زیاد کردن عوارض و مالیات و متعاقبا زیاد کردن قیمت، خصوصا در مورد سیگار موجب کم کردن مصرف این اقلام شود که این به سلامت عمومی جامعه کمک خواهد کرد و دوم اینکه مبالغی که به عنوان عوارض و مالیات از این کالاها دریافت می شود، می تواند به عنوان یک منبع مالی پایدار درخدمت سلامت قرار گیرد.

    سخنگوی وزارت بهداشت زیاد کردن مالیات بر کالاهای آسیب رسان را باعث کم کردن دسترسی ساده مردم به این کالاها دانست و گفت: اخذ مالیات از مردم و به تبع آن ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و ارتقا سطح کیفیت زندگی در ابعاد مختلف، همواره یکی از سیاست های کلان اقتصادی کشورها بوده و موجب هم افزایی و زیاد کردن منابع درون زای مالی در جامعه و کشور می شود.

    سند + وزیر بهداشت «گز اصفهان» و «سوهان قم» را ممنوع التصویر کرد!

    تامین کسری بودجه طرح تحول سلامت از زیاد کردن مالیات

    علی نوبخت عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی هم سال گذشته در اظهار نظری ضمن تاکید بر تامین کسری بودجه طرح تحول سلامت گفته بود: پیشنهادهای مختلفی جهت تامین بودجه طرح تحول سلامت و پایدار شدن منابع درآمدی آن مطرح هست، یکی از پیشنهادها اخذ مالیات از کالاهای آسیب رسان به سلامت مانند دخانیات، نوشابه ها و مواد قندی و … است و تمام این پول ها جهت حوزه بهداشت و درمان هزینه شود.

    اصلاح تولید و بالابردن استانداردها

    وزیر بهداشت در اقدامی بی‌سابقه تبلیغات دسته عظیمی از خوراکی‌ها را ممنوع اعلام کرد. این در حالی است که اغلب این کالاها تولیدات صد در صد ایرانی هستند و در سال تول

    اما واکنش‌ها مسئولان در این حوزه دچار یک دوگانگی هست، از طرفی مجوز تولید و نشان شرکت غذا و دارو و مجوزهای بهداشتی را می دهند و از طرفی اجازه تبلیغات نمی دهند.

    حال این پرسش مطرح می شود، کالایی که اجازه تبلیغات ندارند و در لیست محصولات آسیب رسان جهت سلامت آورده شده است است آیا تولید می شود؟ و آیا مهر استاندارد و تایید وزارت بهداشت می گیرد؟ آیا نمی توان جهت این کالاهای سند تولید سلامت محور تدوین کرد تا در چارچوب ضوابط و بر طبق اصول تولید شوند و جهت سلامت هم مضر نباشند؟

    سند + وزیر بهداشت «گز اصفهان» و «سوهان قم» را ممنوع التصویر کرد!

    فرهنگ سازی و حق گزینش جهت مردم

    آیا بهتر نیست به جای احکام این چنینی که مستقیما روی تولیدات ملی تاثیرگذار است و تولید کنندگان را در این شرایط حساس زمین گیر خواهد کرد؛ دولت مردان شروع به ساختن فرهنگ کنند و با ایجاد زمینه های تشویقی مردم را به سمت مصرف کالاهای سالم سوق دهند.

    در همه جای دنیا همه کالاها اجازه تبلیغ دارند، البته مسئولان سلامت مضرات محصولات آسیب رسان به سلامت را گوشزد می کند، ولی در نهایت این مردم هستند که گزینش می کنند.

    قطعا نبض تولید، تبلیغات هست، اگر تولید کننده یک محصول تازه را به بازار عرضه کند ولی نتواند آن را به مردم معرفی کند، بعد چطور می تواند بازار فروش را به دست آورد؟ به عنوان نمونه یک ماست تازه یا یک بستنی! این کالاها با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارند قطعا جهت مسابقه و باقی ماندن در بازار نیازمند تبلیغ هستند.

    حال اگر تولید کنند ه ها در رسانه های داخل اجازه تبلیغ پیدا نکنند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا این موج رسانه ای به سمت شبکه ها ماهواره ای نخواهد رفت؟ و این پول مستقیما در جیب مدیران این شبکه ها واریز نخواهد شد و کمک مستقیمی به تقویت این رسانه ها نخواهد بود؟

    آنچه در لیست ابلاغی وزیر بهداشت به چشم می خورد گروه عظیمی از خوراکی هاست.

    انواع بستنی ها و ماست ها و و شیرینی ها، آبمیوه ها و شکلات ها که زیاد سبد غذایی مردم را در بر می گیرد. از طرفی تبلیغات فست فودها و همچنین رستوران ها و کبابی ها و همچنین فلافلی ها هم در این لیست به چشم می خورد. حالا اگر در فکر تاسیس یک واحد کوچک تولیدی یا صنفی جهت کسب درآمد بوده اید باید دنبال راه چاره ای باشید، چراکه تبلیغات هر چیز که فکرش را بکنید ممنوع است!

    فارس

    واژه های کلیدی: تبلیغ | سلامت | ممنوع | مالیات | بهداشت | بهداشتی | ممنوعیت | تبلیغات | وزارت بهداشت

    سند + وزیر بهداشت «گز اصفهان» و «سوهان قم» را ممنوع التصویر کرد!

    سند + وزیر بهداشت «گز اصفهان» و «سوهان قم» را ممنوع التصویر کرد!


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار