فلز کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

فلز: کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی تخصیص ارز دولتی ، واردات ۱۳۰۰کانتینر لاستیک کامیون طی دو هفته آینده

    رئیس شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای گفت: با پیگیری های این شرکت قول هایی جهت تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک داده شده است است.

    تخصیص ارز دولتی ، واردات ۱۳۰۰کانتینر لاستیک کامیون طی دو هفته آینده

    واردات ۱۳۰۰کانتینر لاستیک کامیون طی دو هفته آینده/ تخصیص ارز دولتی

    عبارات مهم : کامیون

    رئیس شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای گفت: با پیگیری های این شرکت قول هایی جهت تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک داده شده است است.

    به گزارش مهر، در حالی که بسیاری از خواسته های رانندگان کامیون و خودروهای سنگین باری بزرگراه ای با پیگیری های شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای به مرور در حال برطرف شدن هست، ولی این اعتراضات با میدانداری برخی، سمت و سوی دیگری گرفته است.

    تخصیص ارز دولتی ، واردات ۱۳۰۰کانتینر لاستیک کامیون طی دو هفته آینده

    طی روزهای اخیر رانندگان خدومی که قصد ارائه خدمات به هم میهنان و شهروندان را دارند، در بعضی محورهای بین شهری از سوی تعدادی از همکاران خود مورد اعتراض قرار می گیرند که آیا به اعتراضات دیگر هم صنفی های خود نپیوسته اند؟ حتی در موارد متعددی اعتراض بعضی رانندگان کامیون به همکاران خود شکل خشونت گرفته و گزارش هایی مبنی بر سنگ پراکنی به کامیونداران حامل بار و حتی در یکی دو مورد، فیلم هایی مبنی بر نشان دادن اعتراض خود به هم صنفی هایشان با سلاح گرم در اینترنت انتشار یافته است.

    افزایش کرایه حمل، پرسشها معیشتی بسیاری از رانندگان را حل کرد

    اگرچه بخشی از مطالبات به حق کامیونداران و رانندگان خودروهای سنگین باری بین شهری همچنان بدون پاسخ باقی مانده هست، ولی تعدادی از رانندگان نیز معتقدند با زیاد کردن ۲۰ درصدی قیمت کرایه حمل در سه ماه اخیر، توانسته اند بخش مهمی از پرسشها معیشتی خود را برطرف کنند. همچنین بیمه تکمیلی درمان رانندگان هم با سرعت در حال انجام است و بیش از ۸۰ درصد رانندگان مشخصات خود و سایر اعضای خانواده ارزش را در سامانه بیمه تکمیلی ثبت کرده اند؛ فرمول نحوه محاسبه کرایه حمل بار بر اساس تن بر کیلومتر هم به زودی در شورای عالی ترابری بررسی، تصویب و ابلاغ خواهد شد.

    رئیس شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای گفت: با پیگیری های این شرکت قول هایی جهت تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک داده شده است است.

    در حال حاضر محوریت دور تازه اعتراضات رانندگان در روزهای اخیر و بعد از آخر اعتراضات سابق آنها در خرداد ماه، کمبود لاستیک و بعضی دیگر از اقلام مصرفی و قطعات یدکی است که به بهانه نوسانات ارزی از سوی تعدادی از دلالان با قیمت های اوج به فروش می رسد. ضمن اینکه با کم کردن تعرفه گمرکی واردات لاستیک به ۵ درصد در هیئت دولت و همچنین دستور معاون اول مدیر جمهور مبنی بر تسریع در ترخیص لاستیک های باقی مانده در انبارهای گمرک و شرکت اموال تملیکی، مقادیر مهمی از نیاز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر بزرگراه ای به زودی برطرف خواهد شد.

    علیرغم اینکه هنوز بعضی پرسشها کامیونداران هنوز حل نشده هست، ولی در میان صنف زحمتکش رانندگان بار بین شهری، بعضی از رانندگان هستند که معتقدند در هر شرایطی باید کالاهای مورد نیاز مردم به خصوص در زمینه موارد خوراکی و سوختی به دست مصرف کننده برسد که جای تقدیر دارد؛ کما اینکه در وقت جنگ تحمیلی نیز کامیونداران در پی صدور فرمان امام خمینی (ره) در ۲۶ آذر ماه سال ۶۲ مبنی بر انتقال گندم مانده در بندر امام خمینی (ره) به دیگر شهرها، حماسه آفرین شدند و بر اساس اسناد و شواهد موجود، صف های کیلومتری از کامیون ها در بندر امام خمینی (ره) جهت حمل کالای اساسی مورد نیاز مردم کشور عزیزمان ایران در وقت دفاع مقدس ایجاد شد.

    گرانی بعضی اقلام کشاورزی به علت خودداری کامیونداران از حمل محصولات

    تخصیص ارز دولتی ، واردات ۱۳۰۰کانتینر لاستیک کامیون طی دو هفته آینده

    اما دسته کوچکی از رانندگان به بازی در زمین دشمن روی آورده اند که قطعا دود آن به چشم همه شهروندان می رود؛ کما اینکه در روزهای اخیر گرانی بعضی اقلام کشاورزی به علت خودداری تعدادی از رانندگان از حمل بار بوده است.

    گفتنی است دادستان کل کشور نیز طی روزهای گذشته از برخورد قوه قضائیه با همکاری دستگاه های امنیتی و انتظامی با رانندگانی که مانع تردد سایر کامیونداران می شوند، خبر داده است.

    رئیس شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای گفت: با پیگیری های این شرکت قول هایی جهت تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک داده شده است است.

    همزمان با این برخوردها، شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای اعلام کرد به زودی ۱۳۰ کانتینر حامل لاستیک خودروهای سنگین وارد کشور می شود.

    معاون وزیر راه: تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک

    در همین ارتباط، عبدالهاشم حسن نیا مدیر شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت مصوبه ای در گذشته داشته که لاستیک در گروه یک کالایی قرار می گیرد، افزود: بر این اساس دولت تصمیم دارد ارز دولتی جهت واردات لاستیک را در اولویت تأمین این کالا قرار دهد.

    تخصیص ارز دولتی ، واردات ۱۳۰۰کانتینر لاستیک کامیون طی دو هفته آینده

    وی دیگر اقدام هیئت دولت را کم کردن تعرفه واردات لاستیک به ۵ درصد دانست و گفت: آنچه اهمیت دارد، تأمین میزان لاستیک مورد نیاز بخش بزرگراه ای هست. در حال حاضر نیاز بازار ماهانه ۱۰۰ هزار حلقه است که با واردات ۱۳۰۰ کانتینر لاستیک طی دو هفته آینده، این نیاز جهت چند ماه برطرف خواهد شد و همزمان تولید داخل هم می تواند در کنار واردات، نیاز صنعت حمل و نقل بزرگراه ای را پوشش دهد.

    تحویل لاستیک تولید داخل به رانندگان از درب کارخانه

    به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، قرار است وزارت صنعت، معدن و تجارت نحوه تولید و توزیع لاستیک داخلی را ساماندهی کند که در این راستا، لاستیک از درب کارخانه به دست رانندگان و کامیونداران می رسد.

    رئیس شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای به صدور دستورات معاون اول مدیر جمهور در زمینه تأمین لاستیک مورد نیاز حمل و نقل بزرگراه ای اشاره و تصریح کرد: بر این اساس قرار است لاستیک های باقی مانده در انبار گمرکات کشور سریعتر ترخیص شوند. همچنین قرار شد لاستیک هایی که در انبارهای شرکت اموال تملیکی داریم و در گذشته به اسم کالای قاچاق کشف و ضبط شده، به بازار مصرف داخلی انتقال یافته شود.

    حسن نیا یادآور شد: با پیگیری هایی که شرکت راهداری و حمل و نقل بزرگراه ای داشته هست، قول هایی مبنی بر تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک داده شده است است.

    واژه های کلیدی: کامیون | لاستیک | واردات | کامیون | بزرگراه | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار