فلز کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

فلز: کانال مایکروسافت تریلر بازی بازی Crackdown 3

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز بازار خودرو بازار ماشین متاثر از دور تازه تحریم‌ها

    بازار ماشین و رکود این روزها تبدیل به دو همنشین جدا نشدنی شده‌اند. این بازار همچنان در رکود به سر می‌برد. نه خریداری به بازار مراجعه می‌کند، نه فروشندگان به‌دنب

    بازار ماشین متاثر از دور تازه تحریم‌ها

    بازار ماشین متاثر از دور تازه تحریم ها

    عبارات مهم : بازار

    بازار ماشین و رکود این روزها تبدیل به دو همنشین جدا نشدنی شده است اند. این بازار همچنان در رکود به سر می برد. نه خریداری به بازار مراجعه می کند، نه فروشندگان به دنبال فروش محصولات خود هستند.

    به گزارش دنیای اقتصاد ؛به نوعی می توان گفت که در فضای مه آلود بازار، خریداران و فروشندگان ترجیح می دهند کمتر به داد و ستد بپردازند. آنچه مشخص است بازار خودرو، از شروع التهابات تا کنون بیش از همه تحت تاثیر سه فاکتور قرار داشت. فاکتور اول را می توان در قیمت ارز جست وجو کرد. نوسانات قیمت ارز تاثیر فراوانی روی بازار، به خصوص وارداتی ها داشته هست. کم کردن عرضه شرکت های خودروساز، فاکتور دیگری است که در این میان از اثرگذاری بالایی روی بازار، به خصوص بازار خودروهای داخلی، برخوردار هست. ولی این روزها بازار تحت تاثیر یک فاکتور دیگر هم قرار گرفته است و آن نزدیکی به ۱۳آبان ماه و تکمیل حلقه تحریم های یکجانبه ایالات متحده آمریکا علیه اقتصاد کشور است.

    همین مساله نیز باعث شده است تا داد و ستدی در بازار کمتر شود. در شرایطی شاهد هستیم که عوامل بیرونی روی بازار ماشین تاثیر عمیقی به جا می گذارند که پیش از این و در شرایطی که بازار حالت عادی داشت، در نخستین ماه پاییز آنچه باعث افت خرید و فروش در بازار می شد، آخر تعطیلات تابستانی و فروکش کردن تقاضا جهت ماشین به این علت بود. آیتمی که این روزها تاثیر کمتری بر بازار ماشین از و همان طور که اشاره شد نوسان قیمت ارز، کم کردن عرضه از سوی خودروسازان و تاثیر تحریم های جدید، بیشترین تاثیر را روی اوضاع فعلی بازار خودرو، گذاشته هست. یکی از فعالان بازار در این ارتباط به «دنیای اقتصاد» گفت: نزدیک شدن به روز ۱۳ آبان باعث شده است خریداران و فروشندگان رغبت چندانی به حضور در بازار و معامله از خود نشان ندهند و به نوعی منتظر رسیدن این روز و تبعات احتمالی آن هستند.

    بازار ماشین متاثر از دور تازه تحریم‌ها

    وی ادامه می دهد: تاثیر این مساله روی بازار خودروهای وارداتی زیاد قابل مشاهده هست. فروشندگان دلواپس این مساله هستند که امروز خودروی خود را به بازار عرضه کنند و بعد از ۱۳ آبان به علت تاثیر تحریم های تازه روی بازار ارز، نمودار قیمت در آن بازار در مسیر صعودی قرار بگیرد و همین مساله باعث شود تا فروشندگان ضرر کنند. این فعال بازار با اشاره به اوضاع بازار ارز در دو هفته گذشته می گوید: خریداران هم با توجه به کاهشی شدن ناگهانی قیمت ارزهای بین المللی در بازار، دلواپس این مساله هستند که امروز به بازار ورود کرده و خرید کنند.

    بنابراین مشتریان خودروهای وارداتی در این شرایط منتظر می مانند تا نوسانات در بازار ارز و همچنین در سایر بازارها به ثبات برسد و تلاطم های موجود کم شود. در حالی که اوضاع بازار خودروهای وارداتی دستخوش تاثیرات احتمالی تحریم و قیمت ارز هست، بازار خودروهای داخلی از ثبات زیاد قیمتی طی یک هفته گذشته برخوردار بوده و محصولات داخلی با همان قیمت های هفته گذشته به بازار عرضه شد.

    بازار ماشین و رکود این روزها تبدیل به دو همنشین جدا نشدنی شده‌اند. این بازار همچنان در رکود به سر می‌برد. نه خریداری به بازار مراجعه می‌کند، نه فروشندگان به‌دنب

    فعالان بازار علت ثبات قیمتی در بازار خودروهای داخلی را به رغم زیاد کردن قیمت در وارداتی ها ناشی از پیش فروش های صورت گرفته به وسیله دو خودروساز بزرگ کشور می دانند. آنها معتقدند این پیش فروش ها تا حدودی توانسته عطش خریداران را جهت محصولات پرتیراژ فروبنشاند. از سوی دیگر ولی سعید موتمنی در گفت وگو با «ایرنا» تاکید کرده که قیمت ها اندکی کم کردن یافته و رشد قیمت ها متوقف شده است هست. وی ادامه داد: با این حال به علت هدایت دلالان و تلاش جهت اوج نگه داشتن قیمت ها، خرید و فروش چندانی نمی شود. موتمنی شرایط کنونی بازار را ناشی از فعالیت «دلالان بزرگ» برشمرد که در حقیقت «هدایت کننده بازار سرمایه اند» و تاکید کرده دلالان کوچک و مردمی که جهت حفظ ارزش پول خود به خرید یک تا ۲ ماشین روی آورده اند، نمی توانند تاثیر چندانی بر آشفته بازار فعلی داشته باشند. وی تاکید کرد: در شرایط کنونی، ماشین از کارخانه ها بیرون می آید، ولی به علت سوداگری واسطه ها، به مشتریان واقعی نمی رسد.

    ثبات نسبی در بازار داخلی ها

    حال به بازار ماشین برویم و ببینیم قیمت ها چه تغییراتی داشته اند. طبق بیانات فعالان بازار، قیمت پراید ۱۱۱ معادل ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و به نسبت هفته گذشته عوض کردن قیمتی را در ارتباط با این محصول شاهد نیستیم. دیگر محصول خانواده پراید یعنی مدل ۱۳۱ هم ۳۲ میلیون در بازار قیمت خورد. از بازار تیبای صندوقدار هم خبر می رسد این ماشین با کم کردن ۲۰۰ هزار تومانی در بازار با قیمت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از سوی فروشندگان به بازار عرضه می شود. در این شرایط تیبا ۲، با قیمت ۴۳ میلیون تومان در بازار موجود هست. همچنین ساینا هم با همان قیمت هفته گذشته یعنی ۴۷ میلیون تومان در بازار قابل خریداری هست. در خانواده پژو، مدل ۲۰۷ اتومات، در حال حاضر با ۱۰۵ میلیون تومان موجود هست. پژو ۲۰۶ ظاهر ۲ نیز هم اکنون ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد و ظاهر ۵ این ماشین هم با قیمت ۷۱میلیون تومان به فروش می رسد.

    بازار ماشین متاثر از دور تازه تحریم‌ها

    در گروه رنو، ساندرو استپ وی اتومات با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان گران ترین محصول این خانواده محسوب می شود. بعد از آن ساندرو اتومات با قیمت ۱۱۱ میلیون و فاصله ۱۷ میلیونی از استپ وی، در جایگاه دوم قرار دارد. تندر اتومات هم که خود را وارد رده خودروهای بیش از ۱۰۰ میلیون تومانی کرده بود، همچنان این جایگاه را نگه داشته هست. این ماشین در حال حاضر در بازار با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان معامله می شود. تندر E۲پارس ماشین و پارس تندر نیز به ترتیب ۸۶ و ۸۸ میلیون تومان قیمت دارند.

    در بین دیگر خودروهای داخلی، دنا پلاس در حال حاضر با قیمتی برابر با ۹۷ میلیون تومان ازسوی فروشندگان عرضه می شود. به گفته فعالان بازار، رانا نیز در حال حاضر ۴۸ میلیون تومان قیمت دارد. این ماشین به نسبت هفته گذشته یک میلیون تومان رشد قیمتی را تجربه کرده هست. سمند EF۷ هم با قیمت ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، قابل خرید هست. در بین محصولات مونتاژی دو خودروساز بزرگ کشور یعنی کیاسراتو و پژو ۲۰۰۸، به ترتیب با قیمت ۲۰۳ میلیون و ۲۳۸ میلیون تومان از سوی فروشندگان عرضه شده است است.

    بازار ماشین و رکود این روزها تبدیل به دو همنشین جدا نشدنی شده‌اند. این بازار همچنان در رکود به سر می‌برد. نه خریداری به بازار مراجعه می‌کند، نه فروشندگان به‌دنب

    افزایش قیمت؛ میهمان بازار وارداتی ها

    سری هم به بازار خودروهای وارداتی بزنیم این روزها قیمت محصولات وارداتی اندکی صعودی شده است هست. با توجه به استمرار ممنوعیت واردات ماشین به کشور، فروشندگان رغبتی جهت عرضه محصولات خود نداشته و این مساله به علت نزدیکی به ۱۳ آبان و شروع تحریم های تازه آمریکا شدت یافتن شده است هست. از طرف دیگر، مشتریان هم حضور کمرنگی در این بازار دارند. علت این حضور کمرنگ را باید در کم شدن قیمت ارز در دو هفته گذشته جست وجو کرد. بعضی از خریداران همچنان منتظر کم کردن زیاد قیمت ارز و تاثیر آن روی محصولات وارداتی هستند از این رو به بازار ورود نمی کنند.

    با این شرایط سانتافه با قیمتی برابر با ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد، این ماشین زیاد کردن ۱۰ میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده هست. توسان هم ۴۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

    بازار ماشین متاثر از دور تازه تحریم‌ها

    سوناتای هیبرید و النترا هم به ترتیب ۵۳۰ و ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می شوند. در خانواده کیا هم سورنتو ۵۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و جهت خرید اسپورتیج نیز باید ۴۸۰ میلیون تومان هزینه کرد. سراتو هم با قیمت ۳۶۰ میلیون تومان عرضه و اپتیما هم ۵۲۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان به بازار عرضه می شود. دو محصول برند تویوتا یعنی تویوتا RAV۴ و کمری هیبرید نیز به ترتیب ۶۷۰ و ۵۳۰ میلیون تومان قیمت خورده اند. لکسوس NX با زیاد کردن ۲۰ میلیون تومانی در حال حاضر با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان عرضه شده است و میتسوبیشی ASX، با ۴۱۵ میلیون تومان قابل خریداری هست. رنو تالیسمان هم ۶۱۵ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

    واژه های کلیدی: بازار | ماشین | میلیون | محصولات | میلیونی | وارداتی | خودروهای داخلی | خودروهای وارداتی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار